Tuesday, November 25, 2008

pelarian

baru2 ini saya merasa seperti mahu menjadi orang lain. saya merasakan saya tidak layak berada di tempat dan menjadi seperti sekarang ini.saya ingin berada di tempat lain yang tidak dikenali sesiapa pun. tanpa dihantui dengan kenalan2 lama yg mengenali saya yg sangat berbeza kini. tanpa bayangan2 silam yg merimaskan!
uhuk, mana bisa sih...
kenapa ya saya seperti ini? sampai AKAK menghantar mesej pencariannya kepada saya.
kenapa akak x boleh baca blog awak ye?
saya balasnya simple saja. maaf kak, saya simpan jap blog saya ni...
uhuk.. macamlah semua orang nak baca blog ni.
tapi walau bagaimana saya sembunyi pun diri saya yg x kecil ni ( selalu jugak terasa x kecil sebenarnya),orang lain akan tetap nampak saya. walau mengelak cam mana pun, kalau Allah dh kata jumpa, jumpa laa jugak... huhu
hm, apa dan kenapa saya elak? dari siapa yg saya elak? Wallahualam. biarlah pengetahuan ini hanya saya dan Dia yg tahu... huhu

No comments: