Tuesday, June 23, 2009

mengapa?

mengapa kau minta aku hikmah padamu sedangkan pernahkah kau hikmah padaku?
mengapa kau minta aku menyapamu sedang aku ibarat halimunan di hadapanmu?
mengapa kau pinta hormat padamu sedangkan kau pun menengking padaku?
mengapa kau pinta aku berlembut denganmu sedang pernah kau buat begitu padaku?
mengapa pinta aku memahamimu sedang kau tak pernah memahami orang lain!

what u give, u get back!!


adakah kerna aku ialah aku,
maka kau tolak aku?
adakah kerna aku tak ikut telunjukmu,
maka aku kau dendami?
usah pinta thiqahku padamu,
kerana hak itu bukan untuk sekarang..

1 comment:

[ Nazihah ] said...

Ada sesuatu masa adalah penawar..
tapi harus selalu ingat..pengalaman orang lain adalah panduan untuk kita..pergi menuntut!!

Allah tak pernah menjadikan setiap sesuatu itu sia-sia