Monday, August 31, 2009

moskito

agenda didikan telah bergerak!!
Kini ahlul baiti telah dimiliki dan memiliki moskito masing-masing. ^_^
sangat bersyukur kerana memiliki moskito yang sangat baik. [Maaf, saya tidak boleh umumkan kepada kamu bahawa saya memiliki kertas hati yang bernama kamu itu sehingga honey weekend akan datang.] kita akan punya masa yang cukup untuk taaruf dan taawun seterusnya bertafakul..
Hai manusia, sesungguhnya Kami menciptakan kamu dari seorang laki-laki dan seorang perempuan dan menjadikan kamu berbangsa – bangsa dan bersuku-suku supaya kamu saling kenal-mengenal. Sesungguhnya orang yang paling mulia diantara kamu disisi Allah ialah orang yang paling taqwa diantara kamu. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui lagi Maha Mengenal.” (al-hujurat:13)

ahlul bait diminta mengambil kertas hati yang ditulis nama ahlul bait yang lain. Kehendak agenda didikan ini adalah menjaga penama kertas hati itu dari sudut jasad dan ruh. Saat inilah ahlul bait akan mendapat hadiah dan teguran rahsia yang mungkin akan diletakkan di meja mahupun sampul surat masing-masing. Atau mungkin ahlul bait akan diajar dan belajar banyak skil yang sangat bermakna untuk kalian. Jangan lupa juga untuk ahlul bait mengisi dan menanda form amal masing-masing agar belakang kertas hati tersebut bersih dari titik pena monitor. Anggaplah bersihnya kertas hati itu kelak seperti bersihnya hati kita berada di sini.

**Siapakah insan yang akan memonitor saya?(‘?‘)
Sesungguhnya, Allah bersama orang yang sabar..

No comments: